Ben je op zoek naar het adres of informatie over een bedrijf? Dan ben je op de juiste plek! Hier kun je bedrijven opzoeken, informatie en bedrijfsgegevens vinden zoals merknaam, details, website, korte beschrijving, straatnaam, postcode en vestigingplek.
De stichting Nederlandse Publieke Omroep is, zoals gedefinieerd in artikel 2.2 van de Mediawet 2008, tot 2020 aangewezen als bestuursorganisatie van het Nederlandse publieke omroepbestel. Aan het hoofd van de organisatie staan een raad van bestuur en raad van toezicht.
Binnen het bestel van de Nederlandse Publieke Omroep zijn de taken en verantwoordelijkheden van de omroepen en de NPO-organisatie helder afgebakend. De omroepen maken de programma’s en zijn verantwoordelijk voor de inhoud daarvan. De NPO coördineert de programmering van alle netten, zenders en online kanalen en zorgt voor de distributie en uitzending van het aanbod.
Naast deze kerntaken verzorgt de NPO een aantal overkoepelende activiteiten, zoals ondertiteling, het beheer van rechtencontracten, de aankoop van buitenlandse programma’s en verkoop van eigen Nederlandse formats, publieksonderzoek en de marketing voor de tv-netten, radiozenders en online kanalen van de NPO.
Op deze website vindt u het sociale woningaanbod van de woningcorporaties in de regio IJmond/ Zuid-Kennemerland. Dit aanbod wordt gepresenteerd door WoningNet.
U heeft een inschrijving bij WoningNet nodig als u wilt reageren op sociale huurwoningen. Inschrijven kan via de website, of met een inschrijfformulier.
Een inschrijving bij WoningNet Stadsregio Amsterdam kost eenmalig € 10 (prijspeil 2019).
Als u ingeschreven wilt blijven staan, betaalt u jaarlijks € 10 verlengingskosten.
IUCN NL werkt met groene organisaties, bedrijven, overheden & wetenschappers aan wereldwijd behoud van natuur.
New Dutch Connections inspireert en motiveert jonge vluchtelingen om opnieuw in zichzelf te geloven door ze te koppelen aan bedrijven, coaches en maatjes.
VKG staat voor Van Kampen Groep. We zijn dienstverlener voor het
intermediair. We vinden goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening van groot belang. En dat ook nog voor een aantrekkelijke prijs. Maar wat maakt nu eigenlijk dat een bedrijf écht succesvol is in onze branche? Dat ligt in belangrijke mate aan de manier waarop je met de klanten omgaat. Of je ze begrijpt. Of je ze kunt bedienen naar hun wensen. Persoonlijk zijn, in optima forma. Juist daar doen wij alles aan. Sterker nog: we hebben het tot ons credo gemaakt. En we noemen het: Tussenpersoonlijk. Voor ons is dat de meest persoonlijke dienstverlening die we kunnen verzorgen voor alle tussenpersonen in Nederland.
Ruim 715.000 polissen in beheer.